I just need you to see, losing you was not a part of the plan.
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men jag hade verkligen inte tid. Pluggade hela dagen, fixade min dator och gick ut på en fotorunda. Hann ta lite bilder, men blev inte så jätte mycket. Eftersom det är ju fortfarande tidigt på våren, men får väl ta fler bilder under april. Sedan när jag kom hem så pluggade jag mer & sedan började jag titta på Sagan Om Ringen. Jag var sjukt sugen på chips, så var tvungen att köpa. Köpte även bananer & jordgubbar. Ska faktiskt göra en kopp varm choklad nu, sedan ska jag äta jordgubbar och en banan och lite nutella. Men sedan tänkte jag börja titta på en serie. Men inte säker på vilken. Några bra tips? Men nu ska jag faktiskt sätta igång med mitt pluggande. Så vi hörs mer ikväll. För då kommer några inlägg. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?