I guess I never should have love you.
Publicerat den

 
Igår så pluggade jag och hade inte tid med bloggning, eftersom jag skulle förbereda mig inför högskoleprovet. Mot kvällen köpte jag chips och kakor & sedan tittade jag på Let's Dance med min mormor och fixade håret. Blev riktigt snyggt, fina lockar. Gick och la mig runt 23 och somnade direkt. Vaknade halv 7 idag och gjorde v mig. Sminka, klä på mig och drack lite kaffe och sedan gick jag till skolan där jag skulle skriva högskoleprovet. Det är indelat i 5 delprov. 3 matte och 2 svenska/engelska. Kom hem nyss så ag är sjukt trött och helt slut, funderar på att ta en powernap innan bion. Ska ju på bio med mamma ikväll. Ska se Noah & som jag har längtat, kanske blir en recension ikväll eller imorgon, får se. Men kommer blogga lite innan jag sticker. Jag är så trött, det är jobbigt att sitta och skriva ett prov i 5 timmar. Jag behöver det för att komma in på min utbildning så, men vi hörs mer senare eller imorgon, får se när jag orkar. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?