Diet food/breakfast and dinner.
Publicerat den

Eftersom att jag går på diet just nu och det känns som att hela min värld kretsar kring mat så tänkte jag dela med mig av ett av mina favoriter. Den första är min jordgubb-smoothie- detta brukar jag äta till frukost när jag vaknar lite senare på dagen. Det innehåller inte så mycket kalorier och så blir man mätt. Jag hoppas ni gillar detta. 
 
Är ni intresserade att höra mer om min diet och mitt kostupplägg? Ni får gärna ställa frågor i kommentarsfältet så tänkte jag spela in en videoblogg där jag berättar mer om vad och hur jag äter samt besvarar era frågor. 



Linnea Jacobsson

Superfin blogg! Det här handlar inte riktigt om diet. Men har du några bra tips på "efterskolan snack"?



URL:


Lovisa Hansson

Kan du göra en video om vad du äter. Vad du äter till frukost, lunch, middag och till kvällen? Hade uppskattat det väldigt mycket. Kram!



URL:


Klara Magnusson

Hej! Vad kul att du har börjat med en ny diet.

Skulle du kunna skriva eller göra en video på vad du äter och hur du gör när du får sötsug. Skulle uppskatta det väldigt mycket. Jag har nämligen också behövt gå ner i vikt, har nämligen gått upp mycket under det senaste året.

Kram :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?