Could we just forget this and start over.
Publicerat den

 
Igår så var jag i Lund på ett möte run 17 tiden. Sedan hämtade mamma mig och köpte en god smoothie på Salads & Smoothies med hallon, mango & kokos smak. Den var riktig god. Kom hem runt 19 och pizza till middag som mormor hade gjort. Det var riktigt gott, sedan så åt jag chips och drack varm choklad. Fortsatte läsa The Wolf Of Wall Street, älskar den filmen och boken. Gick och la mig runt 22 och somnade ganska snabbt direkt efter. Vaknade runt 9 idag och har hittills inte gjort så mycket än att fixat lite saker inför bloggen och druckit vatten och nu dricker jag kaffe med mjölk och tittar på filmen Life as We Know It och den verkar sjukt bra. Men ska fixa lite saker sen men ska äta frukost nu. Och fortsätta titta på filmen. Eftersom jag inte har planerat något idag så kommer massa inlägg idag. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?