30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 1
Publicerat den

"Presentera mig själv" (Se hela listan här)
 
 
Eftersom jag är så dålig på att skriva om mig själv så kör jag helt enkelt en liten "presentationslista" istället!
 
Namn? Anja Vanja Kajtaz
Född? 1992 i Banja Luka, Bosnien. 
Längd? 1,74
Skostorlek? 41:or
Piercingar? Hål i öronen 
Tatueringar? Har ingen just nu men funderar på att göra en nästa år. 
Bor? I Helsingborg, Skåne med min mamma och syster. 
 
Utbildning? Läste utställning/design på gymnasiet och efter blir det Tourism Management på Campus.
Jobb? Inget just nu men tidigare har jag jobbat på Expedia, som kundtjänsmedarbetare. 
Drömyrke? Svår fråga! Men jag älskar fotografering. Skulle helst vilja vara en fotograf. 
Plats du vill resa till? London, som jag ska besöka om 58 dagar! :D 
Favoritdrink? Cider och Vodka med Sprite. 
Favoritmat? 
Jag älskar mat! Men pastarätter är det bästa jag vet. 
Favoritdessert? Måste nog vara Ben & Jerrys
Favoritfilm? Sagan om ringen filmerna, Harry Potter filmerna, Twilight filmerna och massa fler. 
 
Läser just nu? Harry Potter böckerna. 
Läser helst? 
ELLE, Cosmo, Teen Vouge, Vouge och många fler. 
Tittar helst på?
 Serier som Gossip Girl, Hellcats, The Hills, The City, Grey's Anatamy, The Big Bang Theory. 
Lyssnar på? Justin Bieber och balkan musik 
 
Det dyraste jag köpt? Min Nikon D5200. 
Senaste fyndet? Min iPad Mini ♥
Lyxartikel? Mina väskor (Gucci, Louis Vuitton, Prada och mina plånböker från samma märke)
Favoritaccessoar? Höga klackar och ringar.
 
Motionerar du? Gymar och tränar boxning.
Vilket schampo använder du? Tigi 
Vilken parfym använder du? Girlfriend by Justin Bieber. 
Vad är du rädd för? Att vara ensam och mörkret.
Vad finner du charmigt? Självförtroende och humor!
 
Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, pålitlig, omtänksam.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?