I could really use a wish right now.
Publicerat den

 
 
Kom precis hem från skolan. Gjorde ett matte prov och jag tyckte det var rätt så svårt. Men sjukt glad att det är över nu, för nu har jag tid att blogga igen. Men tänkte berätta lite om min helg nu. I fredags så bakade jag cake pops och köpte chips och glass. Och tittade på Idol och fotboll. Och Sverige förlårade men de har en till chans imorgon, hoppas de vinner. Sedan på lördagen pluggade jag för det mesta men hann även börja min Gossip Girl Maraton, älskar Gossip Girl. Sedan bakade jag lite och bara umgicks med familjen. Sedan mot kvällen pluggade jag vidare. Och igår pluggade jag, tittade på Gossip Girl och lagade mat + tittade på Johan Falk. Men idag ska jag plugga lite till matte och sedan titta på Gossip Girl och kanske ut och fota. Det kommer ett inlägg idag, ett speciellt inlägg om en viss person som jag trodde jag kunde lita på. Men jaja, ska dricka kaffe nu och äta något litet, så hörs vi senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?