Det värsta är att jag verkligen litade på dig.
Publicerat den

 
Även fast man har allt man önskat sig, precis som jag.
Jag har en underbar familj och underbara vänner. Så klarar man sig inte utan den speciella vännen, den som alltid kommer, stå kvar vid just din sida. just denna vännen har oftast ett smeknamn ''bästavän''
sånna är svåra att hitta, dom ska kunna dig in och utan till, man ska kunna prata om allt, alltså behöver man ha en bra tilltro till den här personen. Det ska kvitta om det är en tjej eller kille. I mitt fall så var det en kille. Han vet allt om mig, och jag litar på honom till 100%. Sen har jag också lärt mig att alla förändras här i livet. Men vad gör man när man inte känner igen den personen som är din bästavän? När man knappt vet vem hon/han är längre? Vad gör man då? Jag kämpade för att vår vänskap skulle hålla, även fast hur många det än var omkring som hatade att se oss två tillsammans. (vänskap)
Men jag kan inte fortsätta att låsas att alltid är bra, när det inte är det. Jag hatar att jag skriver det här, för jag vet hur mycket jag kommer sakna dig. Men jag har inget val nu, jag klarar inte det längre. Den svåraste biten kommer inte vara att säga hejdå, för det svåraste kommer att vara att se dig vända om jag gå här ifrån. men jag väljer detta nu. Vi behöver en bra tid i från varandra, ska jag säga det nu? Är det nu allt kommer försvinna? Jag vet inte, jag vill inte men jag tror att jag måste jag måste säga det nu innan detta går förlångt så nu kommer det jag säger det. Adjö, i loved you.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?