Christmas Scents
Publicerat den

Jag älskar julen och allt som påminner om den. The Body Shop har fått in tre nya julserier. Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss. Jag tycker alla tre verkar lukta jättegott och det är definitivt något som jag ska spana efter nästa gång jag har vägarna förbi stan. Funderar på att köpa det imorgon då jag ska till Väla och Lund med familjen. 

I serierna, eller vad man nu ska kalla det, så finns det:

  • Handkräm, perfekt för vintertorra händer! 30 ml för 60 kronor
  • Doftolja, en liten droppe fyller ett hel rum med doft, denna måste införskaffas!! 30 ml för 55 kronor
  • Body Butter, Body Shops stjärna, alla deras Body Butters doftar underbart och är superbra! 200 ml för 175 kronor
  • Shower Gel, som dessutom är tvålfri. 250 ml för 80 kronor
  • Hjärttvål, en tvål som har en lätt exfolierande effekt, 100 g för 35 kronor
  • Läppbalsam, fuktgivande läppbalsam för torra läppar i en supersmart förpackning. 6,5 ml för 60 kronor
  • Peeling, skrubba bort alla döda hudceller. 200 ml för 145 kronor
  • Tvål, för in den juliga doften i badrummet, 40 g för 20 kronor.

Jag tycker att alla förpackningarna är superfina och ger en riktigt julkänsla. Jag måste erkänna att jag är sugen på allihopa! Detta är också en superbra present. Jag tycker i alla fall att det är jättekul och få sånna här små kit med någon tvål, scrub och hudkräm.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?