All i have is nothing without you.
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har inte varit så aktiv på bloggen under helgen men tänkte berätta lite nu vad jag har gjort. Hela min helg beståd för det mesta av fest, mat, dricka och mycket mer. Men i fredags så kom min syster hem  Barcelona efter en hel vecka av semester. Och jag trodde faktiskt inte hon skulle köpa något till mig men jag hade tydlingen helt fel. Hon kom med en victoria secret påse och gissa om lilla jag blev glad?! Jag fick en body splash, shower gel och body lotion av pure seduction. Sedan fick jag även en necessär och ett par trosor. Jag blev sjukt chockad. Min syster vet att jag älskar Victoria Secret och äntligen fick jag något. Sedan hade vi fest hemma och jag drack lite för mycket. Så dagen efter var jag väldigt bakis kan man säga och på lördagen bara umgicks jag med familjen och snackade med en vän hela dagen. På kvällen tittade jag på film och sedan kom söndagen och igår gjorde jag inget alls. Än att jag bara pluggade lite matte och åt god mat. Om man ska sammanfatta min helg så var den bra. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?