Julkalender 2013: Lucka 3
Publicerat den

Nu var det dags för tredje luckan och den kommer att innehålla ett julklapps tips, då är det produkter från Victoria Secret. Som ni alla kanske vet och har märkt så är jag ett stort VS-fan. Jag är den som året runt längtar till Victoria's Secret Fashion Show och sedan sitter där i december och dregglar lite över alla snygga modeller och de underbart fina underkläderna. Jag är också ett stort fan av Victoria's Secrets skönhetshetprodukter. Har en mängd olika body mists och body lotions men nu är jag sugen på något nytt. En ny doft och en ny formula. Har därför bestämt mig för att testa på en Ultra Moisturizing Hand & Body Cream. 
 
Dessa har jag sedan innan: Love Spell, Pure Seduction, Mango Temptation, Pure Daydream, True Escape, Endless Love, Sheer Love, Vanilla Lace, Coconut Passion, Such a Flirt, Midnight Dare, Sultry Nights, Secret Craving, Hello Darling, Passionate Kisses, Simply Breathless, Secret Crush & Luscious Kisses.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?