Julkalender 2013: Lucka 15
Publicerat den

Då var det dags för lucka 15 och idag blir det ett skönhets tips. Nämligen från märket Victoria Secret. Jag älskar VS väldigt mycket, kommer köpa många när jag är i London. Funderar på att lägga till ytterligare en doft till samlingen, men är lite fundersam på vilken det ska bli. De jag funderar på är de tre ovan, Midnight Dare och Secret Craving luktade jag på på Rhodos flygplats. Aqua Kiss har jag aldrig luktat på men har hört att det ska vara en fräsch doft. Om inte någon av dessa tre, vilken tycker ni att jag ska satsa på? (Har redan Coconut Passion, Pure Seduction, Hello Darling, Love Spell, Such a Flirt, Luscious Kisses, Secret Crush, True Escape, Endless Love, Simply Breathless, Passionate Kisses & Mango Temptation)

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?